12 серпня, на пленарному засіданні Львівської міської ради депутати проголосували за прийняття ухвали про здійснення запозичень до міського бюджету з метою закупівлі автобусів та тролейбусів для підготовки та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Кредит у 275 мільйонів гривень міська рада братиме для закупівлі 92 автобусів та 60 тролейбусів. Голова ГО «Спільнота», депутат Львівської міськради Юрій Кужелюк вважає, що попри очевидну доцільність запозичення, все-таки проблемних моментів вистачає.
«Це одне з тих запозичень, які варто брати, як і кредит на модернізацію теплової системи. Достатньо пільгові умови: невелика відсоткова ставка -14.8 %, до того ж місто платитиме тільки половину відсотків, решту - держава. Також великий позитив, що автобуси буде робити наш Львівський автобусний завод. Також держава обіцяє нам повертати основне тіло запозичення у вигляді субвенцій», - говорить Юрій Кужелюк.
Однак він зазначив, що непропрацьованим залишається питання з міським бюджетом. «Ми повинні вносити зміни в ухвалу про бюджет, тобто передбачати в бюджеті певні кошти на погашення відсоткової ставки, - говорить Юрій Кужелюк. - Ще одне нез’ясоване питання, чи справиться автобусний завод з таким великим замовленням? Колись він випускав тисячі одиниць, а тепер - ледь жевріє. Але будемо мати надію, що таки справиться».
За словами депутата найголовніше те, що місто не має схеми руху транспорту. «Виникає питання: а де ті автобуси будуть їздити? Тролейбуси, скажімо, зрозуміло: або вони будуть їздити замість старих, або новими лініями, зокрема планується маршрут від кінотеатру Довженка до Санта-Барбари на Сихові. А також - від вулиці Симоненка до Наукової. А куди підуть автобуси, хто їх буде обслуговувати і де взяти потужності для них, то це незрозуміло. Навіть стоянку влаштувати для такої кількості автобусів складно. Крім того це в черговий раз збільшується кредитна заборгованість міста, яка зараз становить далеко поза мільярд гривень», - говорить Юрій Кужелюк, передає прес-служба депутата.
|